loading...
ساحل تنهایی من
yalda بازدید : 20 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

درجلسه ی امتحان عشق،من مانده ام ویک برگه سپید...

.یک دنیاحرف ناگفتنی ویک بغل تنهایی ودلتنگی.....درددل من دراین کاغذکوچک جانمیشود...

.زمان

زیادی ازشروع امتحان گذشته امابرگه من سپیداست...درست برعکس دلم....

امتحان سختی است....هرچقدرتلاش میکنم تاازروی برگه دوستانم چیزی بنویسم نمیتوانم..

.تقلب بی فایده است...

دراین سکوت بغض الود،قطره کوچکی هوس سرسره بازی میکند...

.وبرگه ی سفیدم،عاشقانه قطره رابه اغوش میکشد..

.اوج میگیردبال های احساس براسمان سپید کاغذم...عشق تونوشتنی نیست..

.قلم رابرمیدارم ودربرگه ام کناران قطره،ابرکوچکی میکشم

.اماروی آن خراشی است،به قول سهراب "همیشه خراشی است روی صورت احساس..."

چسب زخمی روی قلبم می کشم...شایداینطورمدت زمان بیشتری بدون اوزنده بمانم....

"وقت تمام است"..

برگه هابالا...

RAHA

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست که . . . رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست..... به وبلاگم خوش اومدین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 587
  • بازدید کلی : 5,144